:: Allahumma solli a'ala Saidina Muhammad

Bercinta hingga ke syurga.. Ameen

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

201....?

2010 kian melabuhkan tirai.. Tirai 2011 bakal menjelang.. Pejam celik, sudah berlalu 2010.. Semua yang berlalu menjadi sejarah hidup bagi setiap insan..

.:work hard:.
::Sejarah 2010::
Pelajar : >>Guru
Bujang : >>Sudah berumah tangga
Perak : >>Seremban
Bangi :>> Subang
Subject Teacher : >>Curiculum Leader
  • Selamat tahun baru.
  • Selamat berhijrah ke tahun baru dengan semangat baru.
  • Semoga hari ini lebih baik dari semalam, esok lebih baik dari hari ini.
Kamu.. adalah kamu
Kamu bukan dia
Bukan mereka
Bukan juga saya
Kamu.. adalah kamu
Jadilah kamu
Sebagaimana kamu
Menjadi kamu
Sebagaimana mengikut hendak Tuhanmu
Jangan menjadi dirimu sekehendak inginmu..
Saya.. adalah saya
Saya bukan dia
Bukan mereka
Bukan juga kamu
Saya.. adalah saya
Berusaha mendidik diri menjadi 'saya'
Mengikut hendak Tuhanku (Allahu ahad)..
~Hasil nukilan::sufiharaki87~
~ seorang hamba kepada Pencipta::Mengharapkan kesudahan yang baik.. InsyaAllah.. Ameen~

No comments:

"Al-Muhasibi : Tiap-tiap sesuatu ada nilainya, nilai manusia ialah akal dan nilai akal ialah sabar."