:: Allahumma solli a'ala Saidina Muhammad

Bercinta hingga ke syurga.. Ameen

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

~Balik Kampong~


Alhamdulillah.... syukur masih diberi kekuatan dan ketabahan dalam menghabiskan sisa-sisa umur yang berbaki (yang tidak tahu bila pengakhirannya). Semoga Allah sentiasa memberikan kekuatan buat diri ini dan seluruh muslimin dan muslimat untuk meneruskan kehidupan di dunia yang fana dalam mencari mardhatillah..


Alhamdulillah, tamat sudah saya menghabiskan pengajian Ijazah sarjanamuda. Saya yakin, terlalu banyak lagi ilmu dan pengetahuan yang berada di luar pengetahuan saya, sememangnya perlu dipelajari. Segulung ijazah tidak memberi apa-apa makna seandainya ianya tidak memberi sebarang manfaat kepada diri dan orang lain.

Apa-apapun.. syukur, Alhamdulillah..

24/05>> Tarikh keramat.. yok balik kampung.. (^_^) pulang kekampung halaman. Berbakti kepada mak abah. Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menatap wajah mereka.

Antara perkara-perkara yang bila kita tatap dapat pahala:

-Lihat mak abah

-Lihat kaabah

-Al-Quran



To Kak Ngah (anak sedara@rakan sebaya)>> 30/05/2010 selamat pengantin baru.. selamat bergelar isteri.. selamat menempuh 'dunia' baru.. semoga berkekalan hingga ke syurga.. Ameen.. (Harap2 kak ngah baca post ne.. =) .. khas dari mak su..).


No comments:

"Al-Muhasibi : Tiap-tiap sesuatu ada nilainya, nilai manusia ialah akal dan nilai akal ialah sabar."